lauantai 1. syyskuuta 2012

sateita aurinkoa ystäviä matkustelua muistoja.


Tää on nyt yyber pitkä postaus koska kiteytän mun melkeen koko kesän nyt tähä yhtee postaukseen, kesä ku tuli ja meni. ja liian NOPEESTI! voin sanoo et mulla oli ihan huippu kesä! vaikka oli sateista melki koko kesän sain siit irti tosi paljon. Alkukesäst olin Dyniksellä isosena tuol Espoossa ja oli ihan huikee leiri! sai olla esimerkkinä niille nuoremmille ja sai ylistää Jumalaa ja nauttii kesästä ja leirielämäst :) leiri jälkeine katusoittamine kampis oli huikeeta ja sielt sit takas Jyväskylää ja siit konffaa. konffa oli mulla aika laimee tänä vuonna ku kerkesin oleen ton Dyniksen takia vaan pari päivää.. :( Kesää mahtu sitte myös kesäjuhlat hämeelinnas (ja eksyminen matkalla jkl-hml..), em-kisat helsingis, New wine jämsäs (kesän parhaat säät!), mummolareissuja, mökkeilyä, powerpakkii, Jumalaa, paljon rakkaita ystävii myös paljon uusii, ja rakas perhe. myös paljon muutaki esimerkiks ihan huippu tapahtuma seinäjoel! PARASTA!

DYNIS-12!! ©Maiju
tälläne oli mun huone melkeen koko kesän ku aina oli menos
 paikasta toisee ja matkalaukut purettiin vaa lattialle.. :D
keskel kamppii katusoittaminen oli jotai parasta!
katan ja millan kippijuhliiki ehittii juhlii! (niiku rippileiri-rippijuhlat, kiparileiri-kippijuhlat hehheh!)
kaatosateella souteleminen rakkaitten ystävien
kanssa-parhautta!
NW-kesän parhaimmat säät

ruudolf käväs temppeli katol keikal! 

nää bassot pystyis varmaan vuorii siirtää, amerikankotka liitää!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti